REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SENSO WYSOKA

UMAWIANIE WIZYT

  1. Wizyty w Centrum Zdrowia Psychicznego Senso Wysoka można umawiać telefonicznie, osobiście w rejestracji lub online za pośrednictwem platformy MyDr Pacjent.
  2. Pacjent może zmienić lub odwołać termin wizyty najpóźniej 24 godziny przed jej rozpoczęciem.
  3. Zmiana terminu lub odwołanie wizyty w dniu jej zaplanowania, a także niestawienie się, będzie skutkować koniecznością uiszczenia opłaty za usługę.
  4. W przypadku wizyt zaplanowanych na poniedziałek lub dzień po ustawowo wolnym od pracy, zmiany lub odwołania należy dokonać najpóźniej w ostatni poprzedzający dzień roboczy.
  5. Pacjenci umówieni na pierwszą wizytę powinni przybyć 10 minut wcześniej w celu dopełnienia formalności.
  6. Spóźnienie się pacjenta nie skutkuje wydłużeniem czasu wizyty.
  7. W przypadku osób małoletnich na pierwszej wizycie wymagana jest obecność rodzica lub opiekuna prawnego. Celem samodzielnego stawiennictwa na kolejne wizyty osoby małoletniej, opiekun zobowiązany jest podpisać stosowne zgody.
  8. Opiekun towarzyszący dziecku w wieku poniżej 14. roku życia musi przebywać w poczekalni przez cały czas wizyty.
  9. W przypadku, gdy pacjent spóźni się więcej niż 15 minut, specjalista ma prawo odmówić przeprowadzenia wizyty, przy czym opłata za wizytę nie podlega zwrotowi.
  10. Wizyty umówione w ramach pakietów usług podlegają osobnym zasadom zmiany i anulowania, określonym w regulaminie danego pakietu.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. W placówce obowiązuje obrót bezgotówkowy. Płatności za wizyty muszą wpłynąć na konto najpóźniej 24h przed planowanym terminem. Płatności mogą być regulowane poprzez platformę Tpay lub przelew na rachunek bankowy placówki.
  2. W przelewie należy podać tytuł: imię i nazwisko pacjenta, rodzaj i datę wizyty oraz nazwisko specjalisty.
  3. Gdy pacjent dokonał przelewu dzień przed wizytą, może być zobowiązany do okazania potwierdzenia przelewu w rejestracji, celem weryfikacji uiszczenia opłaty.
  4. Zwroty środków realizowane są tą samą metodą, którą dokonano płatności, chyba że pacjent wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
  5. Pacjent może uzyskać fakturę imienną do paragonu w przeciągu 3 miesięcy od uiszczenia opłaty za wizytę, jednak podstawą do jej wystawienia jest paragon, który zostanie wymieniony na fakturę. Najlepszą praktyką jest zgłoszenie chęci otrzymania faktury podczas opłacania wizyty.
  6. Jeżeli pacjent chce otrzymać fakturę na NIP, musi zgłosić ten fakt w momencie uiszczania opłaty.
  7. Placówka zastrzega sobie prawo do zmian formy i systemu płatności, o czym poinformuje pacjentów.

ZGODA NA LECZENIE I ZASADY TERAPEUTYCZNE

  1. Umawiając wizytę w Centrum Zdrowia Psychicznego Senso Wysoka, pacjent wyraża zgodę na stosowane przez lekarza i psychologa metody diagnostyczne oraz terapeutyczne.
  2. Pacjent nie ma prawa do zwrotu opłaty za wizytę w przypadku niezgadzania się z diagnozą, rekomendowanym leczeniem lub metodą terapii.
  3. Jeśli pacjent podważa diagnozę lub zalecenia specjalisty, może zrezygnować z leczenia, jednak czyni to na własną odpowiedzialność i bez prawa do roszczeń zwrotu kosztów.
  4. W przypadku naruszenia zasad współpracy Centrum Zdrowia Psychicznego Senso Wysoka zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego leczenia pacjenta.
  5. Podstawą prawną do odmowy leczenia pacjenta w uzasadnionych przypadkach są przepisy Kodeksu Etyki Lekarskiej, a także art. 38 Ustawy o Zawodach Lekarza i Lekarza Dentysty (Dz.U. 2021 poz. 790), który zezwala lekarzowi na odstąpienie od leczenia pacjenta w przypadku braku zaufania lub naruszenia zasad współpracy.
  6. Pacjent ma prawo do konsultacji drugiej opinii lekarskiej, ale nie może wymagać od specjalisty zmiany diagnozy lub zaleceń na podstawie subiektywnych przekonań.
  7. Wykupienie pakietu diagnostycznego lub podejście do diagnozy psychologicznej nie gwarantuje postawienia rozpoznania ADHD lub innych zaburzeń.

REKLAMACJE I ZWROTY

  1. W celu otrzymania zwrotu środków za wizytę odwołaną na ponad 24 godziny przed terminem, pacjent powinien wysłać maila na adres
    info@senso-wysoka.pl podając dane osobowe, numer konta oraz potwierdzenie płatności.
  2. Reklamacje dotyczące usług należy kierować na adres info@senso-wysoka.pl
  3. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 7 dni roboczych.

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Zdrowia Psychicznego Senso Wysoka M.Gorzelak, A.Klimza s.c.
  2. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności na stronie internetowej www.senso-wysoka.pl

Nie wiesz jak zacząć?

Skontaktuj się z nami!