REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SENSO WYSOKA
UMAWIANIE WIZYT
- Wizyty w Centrum Zdrowia Psychicznego Senso Wysoka można umawiać telefonicznie, osobiście w rejestracji lub online za pośrednictwem platformy MyDr Pacjent.
- Pacjent może zmienić lub odwołać termin wizyty najpóźniej 24 godziny przed jej rozpoczęciem.
- Zmiana terminu lub odwołanie wizyty w dniu jej zaplanowania, a także niestawienie się, będzie skutkować koniecznością uiszczenia opłaty za usługę.
- W przypadku wizyt zaplanowanych na poniedziałek lub dzień po ustawowo wolnym od pracy, zmiany lub odwołania należy dokonać najpóźniej w ostatni poprzedzający dzień roboczy.
- Pacjenci umówieni na pierwszą wizytę powinni przybyć 10 minut wcześniej w celu dopełnienia formalności.
- Spóźnienie się pacjenta nie skutkuje wydłużeniem czasu wizyty.
- W przypadku osób małoletnich na pierwszej wizycie wymagana jest obecność rodzica lub opiekuna prawnego. Celem samodzielnego stawiennictwa na kolejne wizyty osoby małoletniej, opiekun zobowiązany jest podpisać stosowne zgody.
- Opiekun towarzyszący dziecku w wieku poniżej 14. roku życia musi przebywać w poczekalni przez cały czas wizyty.
- W przypadku, gdy pacjent spóźni się więcej niż 15 minut, specjalista ma prawo odmówić przeprowadzenia wizyty, przy czym opłata za wizytę nie podlega zwrotowi.
- Wizyty umówione w ramach pakietów usług podlegają osobnym zasadom zmiany i anulowania, określonym w regulaminie danego pakietu.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- W placówce obowiązuje obrót bezgotówkowy. Płatności za wizyty muszą wpłynąć na konto najpóźniej 24h przed planowanym terminem. Płatności mogą być regulowane poprzez platformę Tpay lub przelew na rachunek bankowy placówki.
- W przelewie należy podać tytuł: imię i nazwisko pacjenta, rodzaj i datę wizyty oraz nazwisko specjalisty.
- Gdy pacjent dokonał przelewu dzień przed wizytą, może być zobowiązany do okazania potwierdzenia przelewu w rejestracji, celem weryfikacji uiszczenia opłaty.
- Zwroty środków realizowane są tą samą metodą, którą dokonano płatności, chyba że pacjent wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
- Pacjent może uzyskać fakturę imienną do paragonu w przeciągu 3 miesięcy od uiszczenia opłaty za wizytę, jednak podstawą do jej wystawienia jest paragon, który zostanie wymieniony na fakturę. Najlepszą praktyką jest zgłoszenie chęci otrzymania faktury podczas opłacania wizyty.
- Jeżeli pacjent chce otrzymać fakturę na NIP, musi zgłosić ten fakt w momencie uiszczania opłaty.
- Placówka zastrzega sobie prawo do zmian formy i systemu płatności, o czym poinformuje pacjentów.
ZGODA NA LECZENIE I ZASADY TERAPEUTYCZNE
- Umawiając wizytę w Centrum Zdrowia Psychicznego Senso Wysoka, pacjent wyraża zgodę na stosowane przez lekarza i psychologa metody diagnostyczne oraz terapeutyczne.
- Pacjent nie ma prawa do zwrotu opłaty za wizytę w przypadku niezgadzania się z diagnozą, rekomendowanym leczeniem lub metodą terapii.
- Jeśli pacjent podważa diagnozę lub zalecenia specjalisty, może zrezygnować z leczenia, jednak czyni to na własną odpowiedzialność i bez prawa do roszczeń zwrotu kosztów.
- W przypadku naruszenia zasad współpracy Centrum Zdrowia Psychicznego Senso Wysoka zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego leczenia pacjenta.
- Podstawą prawną do odmowy leczenia pacjenta w uzasadnionych przypadkach są przepisy Kodeksu Etyki Lekarskiej, a także art. 38 Ustawy o Zawodach Lekarza i Lekarza Dentysty (Dz.U. 2021 poz. 790), który zezwala lekarzowi na odstąpienie od leczenia pacjenta w przypadku braku zaufania lub naruszenia zasad współpracy.
- Pacjent ma prawo do konsultacji drugiej opinii lekarskiej, ale nie może wymagać od specjalisty zmiany diagnozy lub zaleceń na podstawie subiektywnych przekonań.
- Wykupienie pakietu diagnostycznego lub podejście do diagnozy psychologicznej nie gwarantuje postawienia rozpoznania ADHD lub innych zaburzeń.
REKLAMACJE I ZWROTY
- W celu otrzymania zwrotu środków za wizytę odwołaną na ponad 24 godziny przed terminem, pacjent powinien wysłać maila na adres
info@senso-wysoka.pl podając dane osobowe, numer konta oraz potwierdzenie płatności.
- Reklamacje dotyczące usług należy kierować na adres info@senso-wysoka.pl
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 7 dni roboczych.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych jest Centrum Zdrowia Psychicznego Senso Wysoka M.Gorzelak, A.Klimza s.c.
- Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności na stronie internetowej www.senso-wysoka.pl